Vastuullisuusmarkkinoinnin on oltava konkreettista
Vastuullisuusviestintä sekä sudenkuoppien välttäminen vaatii uudenlaista osaamista, jota Marketing Finlandin vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmasta haetaan.
Vastuullisuusviestintä sekä sudenkuoppien välttäminen vaatii uudenlaista osaamista, jota Marketing Finlandin vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmasta haetaan.
"Yritysten tahto vastuullisuuteen on tärkeämpää kuin vastuullisuuden taso. Tekemisen ja viestinnän pitää olla linjassa."
Blogi | "Building a brand is a superpower. Master it and you’ll print cash in the long run."
Blogi | "Toimintaympäristön muutosvoimien ymmärtäminen on erityisen tärkeää brändeille, jotta ne säilyvät kiinnostavina ja elinvoimaisina."
Blogi | "Se miten toimimme, kenen kanssa teemme töitä ja millaisia kuvia tai sanoja käytämme markkinointiviestinnässä ei ole yhdentekevää."
An article about the global campaign of the brand of Ukraine, collaboration with headquarters, and rapid recovery of the market in the second half of the year.
Blogi | "TikTok on sisältöjen puolesta kuin nälkäisen pedon kita, jota pitää ruokkia nopeasti ja jatkuvasti."
Blogi | "Teknologian käyttö oikeissa kohdissa auttaa viestijöitä osoittamaan, että mediaviestintää voi tehdä tehokkaasti ja merkittävää arvoa tuottaen."
Blogi | "Kanta-asiakasohjelmat ovat usein yritysten brändistä irrallisia alennusohjelmia, jotka pahimmillaan vain näivettävät kannattavuutta."