Analytiikka viestinnän tukena
Kun informaatiovaikuttaminen puskee joka tuutista, tiedon seulontaan tarvitaan työkaluja ja ihmisviisautta, jotta kokonaisuudesta voi muodostaa oikean käsityksen ja tehdä sen pohjalta hyviä ratkaisuja.
Kun informaatiovaikuttaminen puskee joka tuutista, tiedon seulontaan tarvitaan työkaluja ja ihmisviisautta, jotta kokonaisuudesta voi muodostaa oikean käsityksen ja tehdä sen pohjalta hyviä ratkaisuja.
Lobbaus on ammattimaista ja suunnitelmallista toimintaa, jolla rakennetaan pitkäjänteisesti suhteita ja luottamusta esimerkiksi yritysten ja päättäjien välillä.
Anna Salo aloitti dentsu Finlandin toimitusjohtajana huhtikuun alussa.
Sankariansa-kirjan kirjoittaja ja paremman mainonnan matkasaarnaaja Thomas Kolster kertoo, miten mainostaja voi muuttaa maailmaa paremmaksi.
Planet Pledge tuo yhteen maailman markkinoijat inspiroimaan ja innostamaan kaikkia kansoja kestävään elämäntapaan.
Laadukkaita äänentoistolaitteita valmistavan Genelecin yrityskulttuurissa kohtaavat kansainvälisyys ja paikallisuus sulassa sovussa. Henkilöstön diversiteetti on tärkeä osa yrityksen innovaatiotoimintaa.
Brändi on yrityksen liiketoiminnan sielu ja strateginen ydin, jonka tulee olla jatkuvasti johdon ja hallituksen agendassa.
Lisättyä todellisuutta voi käyttää monipuolisesti esimerkiksi innovatiivisen palvelukonseptin esittelyyn.
Suomessa tupakan mainostaminen ja markkinointi on kiellettyä, joten tiedon lisääminen savuttomista vaihtoehdoista on haastavaa.