Vastuullisuusmarkkinoinnin on oltava konkreettista
Vastuullisuusviestintä sekä sudenkuoppien välttäminen vaatii uudenlaista osaamista, jota Marketing Finlandin vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmasta haetaan.
Vastuullisuusviestintä sekä sudenkuoppien välttäminen vaatii uudenlaista osaamista, jota Marketing Finlandin vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmasta haetaan.
"Yritysten tahto vastuullisuuteen on tärkeämpää kuin vastuullisuuden taso. Tekemisen ja viestinnän pitää olla linjassa."
Maailma ja kuluttajat sen mukana ovat muuttuneet. Nopeasti, kenties pysyvästi. Markkinoijat ovat uuden tilanteen edessä. Mille tiedolle perustaa insight – näkemys tulevasta?
Suomessa yritysten ja liikunnan yhteistyöllä on pitkät perinteet, ja yritysten antaman tuen merkitys on tärkeä valtion tuen laskiessa.
Suomalainen designtoimisto Bond palkkasi riveihinsä viimeiset kahdeksan vuotta New Yorkissa työskennelleen Sami Viitamäen.
Superson APAC:n Managing Partner Antti Toivonen on asunut Singaporessa vuodesta 2009. Sinne vei kaipuu jonnekin lämpimään, pois Suomesta.
Lähi- ja etätyön yhdistävästä hybridityöstä on tullut arkea monissa organisaatioissa koronapandemian jälkeen. Muuttunut tapa työskennellä patistaa organisaatiot miettimään uusiksi työn tekemisen malleja.
"Luovuus ei ole enää yrityksissä vain markkinointi-, viestintä- ja mainosihmisten asia. Voi sanoa, että luovuus on tullut kulmahuoneisiin. Vihdoin."
NFT- ja metaversumiasiantuntijat paljastavat, mistä menestys on kiinni.