Urapolku: Suvituuli Tuukkanen, Verkkokauppa.com
"Ensinnäkin pitää huolehtia omasta hyvinvoinnista eikä edistää uraa sen kustannuksella. Emme voi antaa parastamme johtajinakaan, jos emme voi itse hyvin."
"Ensinnäkin pitää huolehtia omasta hyvinvoinnista eikä edistää uraa sen kustannuksella. Emme voi antaa parastamme johtajinakaan, jos emme voi itse hyvin."
Meneillään oleva matalasuhdanne aiheuttaa useille yrityksille monenlaisia haasteita. Kun jotkut porskuttavat ja takovat täysillä hurjaa tulosta, toiset kärsivät turbulenssissa.
Anne Korkiakosken mukaan pitää tunnistaa ne hetket, jolloin taistelut markkinaosuuksista käydään. "Kehnompina aikoina tehnyt markkinointi-investoinnit maksavat itsensä takaisin. Korkojen kera."
Aardman Animationin Gavin Strange vinkkaa, kuinka suunnittelijana ruokit luovuuttasi ja pidät samalla huolta itsestäsi.
Tekoäly vyöryy viestintäalalle hurjaa vauhtia. Miksi sen käyttö kannattaa, miten siitä saa parhaan hyödyn irti ja miten välttää virheet ja karikot? Haastattelimme kolmea asiantuntijaa.
Tekoäly täydentää ihmistä ja tuo tekemiseen supervoimat, mutta mihin tämä kaikki tulee johtamaan? Kaksi tekoälyn ja markkinoinnin asiantuntijaa Jukka Niittymaa ja Mikko Kotila pohtivat, onko tämä uhka vai mahdollisuus.
Luovan alan työpaikkoja se uhkaa ja alihankintaketjuja katkoo, mutta samalla avaa ammatillista kysyntää inhimillisyydelle. Luova ala on tekoälyn myötä jo muuttunut, ja on syntynyt kysyntää uudenlaiselle ammattiosaamiselle.
Urapolku | Omnicom Media Groupin Suomen toimitusjohtaja, KTM Teemu Neiglick opiskeli Kauppakorkeassa tietojärjestelmätieteitä ja verkkokauppamalleja. 1990-luvun lopussa hän rahoitti opintojaan tuntityöläisenä mediatoimiston ATK-tukena.
Vaikutamme | Global Marketer Week -tapahtuma on kansainvälinen markkinointijohdon tapahtuma, jonka järjestämisestä vastaa Marketing Finlandin kattojärjestö World Federation of Advertisers (WFA).