Onko brändien vastuulla saada hymy takaisin ihmisten kasvoille?
”Huumori on upea tapa, jonka avulla on lupa esittää hankalia totuuksia tai poikkeuksellisia tarinoita”.
”Huumori on upea tapa, jonka avulla on lupa esittää hankalia totuuksia tai poikkeuksellisia tarinoita”.
The Creative Effectiveness Lions on yksi arvostetuimmista palkinnoista Cannesissa - Vuoden 2020/2021 tuomariston puheenjohtaja kertoo, mitä voittajalta vaaditaan.
Strosslen Henric Smolak kertoo mikä häntä innostaa ja inspiroi työssä ja vapaa-ajalla.
Artikkelisarjassamme kaksi asiantuntijaa kertoo ajankohtaisista työprojekteistaan.
Vastauksissa korostuu vastuullisuus yhteiskuntaa ja maapalloamme kohtaan.
Hiilineutraaliuden tavoittelu ei saa johtaa osaoptimointiin tai terveellisyydestä, turvallisuudesta, kestävyydestä ja taloudellisuudesta tinkimiseen.
Van Houtenin kaakao, Sun-Maid rusinat tai Sunsweet-luumut löytyvät monen kodin keittiöstä: Näitä tuotteita maahantuova Lejos täyttää ensi vuonna sata vuotta.
Sami Särkelällä on markkinointi ja myynti edelleen verissä. Hän arvostaa tiimityötä ja osaavia ihmisiä, istuvat nämä millä puolella pöytää tahansa.
Laajan vaikuttajakyselyn mukaan verkkokaupan tärkeimmät kehityssuunnat vuosille 2020-2021.