Tilataan yksi ilmiö, kiitos!
Kuluttajat halusivat brändien vaikuttavan maailman menoon. Huutoon on vastattu.
Kuluttajat halusivat brändien vaikuttavan maailman menoon. Huutoon on vastattu.
Useissa yrityksissä on oivallettu, miten suuri merkitys mielenterveydellä on kykyymme tehdä töitä.
”Vaikka kriisi hätkäyttää, herättää, koskee ja kirpaisee, olisi hyvä nähdä myös se, että vastoinkäymisten myötä on mahdollisuus tehdä asiat paremmin."
Cannes Lionsin johtaja Phil Thomas inspiroituu mm. ihmisluonnon tutkimisesta ja markkinoinnin tuloksellisuudesta.
Satu Rämö ja Mirjami Haimelin ovat ammattikirjoittajia, jotka ovat juuri julkaisseet kirjoittamista käsittelevän kirjaparin.
Eniten Sneen on ottanut opikseen huonoilta esimiehiltä. Hän on kirjannut ylös, miten ei ainakaan halua itse toimia vastaavissa tilanteissa.
Omaa asiantuntemusta kannattaa jakaa, koska sillä voi ansaita edelläkävijän statuksen seuraajien tai yleisönsä silmissä.
Jodel-kokeilun tärkein tavoite on olla saavutettavissa ja madaltaa kynnystä ottaa yhteyttä pankkiin.
Nuorena Minna Lönnqvistiä kiinnostivat kielet ja viestintä, mutta hän ymmärsi liiketalouden opintojen hyödyn yritysmaailmassa.