BONDin tanskalainen innovaatiojohtaja ja KIDS Marketing Agencyn toinen perustaja Martin Mohr on ollut vahvasti mukana mm. Grand Effien voittaneen Antti Tapani -kampanjan luomisessa ja Kalevalan uudelleenlanseerauksessa. Martin vastaa muun muassa BONDin luovasta strategiasta ja markkinointikonsepteista.
Kirja
Utopia for Realists,
Rutger Bregman
Ihmisyyden ilmentymät kiehtovat minua loputtomasti. Luen paljon science fiction -kirjallisuutta ja etenkin sellaista, jossa on antropologinen näkökulma. Bregmanin Utopia for Realists kyseenalaistaa taidokkaasti nykyisen maailmanjärjestyksen.
Tapahtuma
SXSW
Aika ajoin tapahtumissa käy niin, että tunnet olevasi täysin yksin väärässä paikassa. SXSW on kuitenkin mahtava kohtaamispaikka kaikelle, mikä liittyy – ja ei liity – markkinointiin.
Sivusto
Tähän päivään asti ainoa saitti, jolla vierailen päivittäin. Uniikki alkuperäisen tiedon lähde, olipa kyse uutisista, viihteestä tai muiden luovien tekijöiden jakamasta inspiraatiosta. Löydät minut @martinmohr
Kampanja
Thinx
Muutaman vuoden takainen New Yorkin metrossa nähty kuukautissuojan lanseerauskampanja Thinx saa minut yhä hymyilemään. Se oli kekseliäs, hauska ja visuaalisesti upea kampanja, jonka kruunasi täydellisen osuva teksti.
Tv-sarja / musiikki
Devs
Ainoa viime aikoina katsomistani sarjoista, joka todella erottuu muista, on Devs. Musiikin suhteen olen hieman agnostikko. Käytän musiikkia paljon luovassa työssä – kun löydän oikealta tuntuvan ”soundtrackin”, annan sen viedä minua.
Trendi
Median runsaudensarvi
Nykyajan valtava mediavalikoima ja ihmisten ryhtyminen omaksi mediakseen tekee meistä kaikista aiempaa fiksumpia markkinoinnin kannalta. Tämä luo virkistävää painetta toimialalle – toimistojen on kehityttävä ja luotava ihmisiä aidosti kiinnostavia juttuja.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.