Markkinoinnin trendejä 2019

MAINOSTAJA-lehti kysyi alkuvuodesta kolmelta markkinoinnin ja liiketoiminnan asiantuntijalta, mitä he pitävät keskeisinä markkinoinnin ilmiöinä kuluvana vuonna. Alla heidän vastauksensa.

 

LAILA PAWLAK
CEO, Co-Founder
Singularity UY Nordic

Autenttisuus ja vastuullisuus. Automatisoidussa maailmassa on tärkeää pitää kiinni yrityksen autenttisuudesta sekä pitää huolta siitä, että liiketoiminnalla on positiivinen vaikutus yhteiskuntaan.

EKA RUOL A
CEO, ECD
hasan & partners Group

Data-ohjautuva luovuus asiakaskokemuksen ajurina.
Se se on.

KAI VIRTANEN
CEO, partner
Roger Studio Oy

Vuonna 2019 markkinoinnin keskeisin tehtävä on kehittää koukuttavia yhteisöjä asiakkaille, kumppaneille ja henkilöstölle. Merkitys ja tarkoituksenmukaisuus arjessa rakentavat yhdessä markkinoinnista elämyksellisen palvelun asiakkaalle.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

19 − 7 =