Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Ihmiset & ajatukset

huhti 23
#ihmisoikeudet #juliste #katastrofi #sota #ympäristö

”Yksi kuva muuttaa maailman”

Blogi | "Pekka Loirin globaalit katastrofijulisteet ovat maailmanmuutosmainontaa. Ne ovat propagandaa hyvän puolesta hetkiin, jolloin sanat ovat ahtaita ja tyhjiä ja mainostettavat tuotteet tuntuvat turhuudelta."

huhti 3
#AI #innovaatiot #kilpailukyky

Huomattavasti enemmän, mutta paljon helpommalla

Pieni ajattelu, mailan puristaminen ja se, kun yritetään saada alariville mahdollisimman paljon irti yläriviä muuttamatta. Näitä tapoja ja ajatuksia Pauli Waroma muuttaisi, jotta Suomen kilpailukyky saadaan ampaisemaan nousuun. 

helmi 21
#animaatio #inspiraatio #luovuus #videopeli

Gavin Strange: Inspiraation lähteitä

Gavin Strange kertoi loppuvuodesta MRKTNG-lehdelle, mitkä ovat häntä innostaneita musiikin, elokuvan, animaation ja markkinoinnin teoksia.

helmi 19
#aitous #asiakaskokemus #asiakassuhde #palaute #tekoäly #vastuullisuus

”Luottamus on tärkein tekijä asiakassuhteen rakentamisessa”

Asiakaskokemus määrittää vahvasti sen, kehen täällä oikein voi luottaa. Mistä palasista se koostetaan?

helmi 14
#tekoäly #trendit #tuotanto #tuotantoyhtöt #valokuva #video

”Aito vaikuttavuus tulee pienistä nyansseista”

Mainostuotannoissa aitous ja koskettavuus ovat nousussa. Tekoälyn marinoimassa maailmassa se on myös uusi symboli laadulle. 

helmi 8
#asiakas #evästeet #markkinointiteknologia #martech #personointi #trendit

Martech 2024 – pelkkä teknologia ei riitä

Teknologia, data ja tekoäly ovat toisiinsa linkittyneitä, mikä johtaa martechin kysynnän kasvuun. Mikään martech ei kuitenkaan toimi, jos organisaatio ei toimi. Asiakkaan tulee olla aina keskiössä.

helmi 7
#mediamainonta #trendit #vaikuttaja #vaikuttajamarkkinointi

”Nämä asiat tapahtuvat vaikuttajamarkkinoinnissa 2024”

"Brändien tulisi ottaa oppia vaikuttajien logiikasta. Monilta brändeiltä unohtuu, että sosiaalinen media on nimensä mukaisesti vuorovaikutteinen ja henkilövetoinen."

helmi 6
#ajatusjohtaja #B2B #Tarinat #tekoäly #trendit

LinkedIn: B2B-markkinoinnin trendejä

"Näemme vuonna 2024, että B2B-brändit panostavat luovien kampanjoiden rakentamiseen tarinankerronnan avulla brändiensä inhimillistämiseksi."

helmi 6
#kohdentaminen #ostokäyttäytyminen #trendit #verkkokauppa

Verkkokauppa vuonna 2024

"Verkkokauppatiimien toimintaympäristö muuttuu paraikaa kovaa vauhtia. Salesforcen kyselyssä työntekijät arvioivat säästävänsä generatiivisen tekoälyn avulla keskimäärin viisi tuntia viikossa."

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 21
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top