”Yksi kuva muuttaa maailman”
Blogi | "Pekka Loirin globaalit katastrofijulisteet ovat maailmanmuutosmainontaa. Ne ovat propagandaa hyvän puolesta hetkiin, jolloin sanat ovat ahtaita ja tyhjiä ja mainostettavat tuotteet tuntuvat turhuudelta."
Blogi | "Pekka Loirin globaalit katastrofijulisteet ovat maailmanmuutosmainontaa. Ne ovat propagandaa hyvän puolesta hetkiin, jolloin sanat ovat ahtaita ja tyhjiä ja mainostettavat tuotteet tuntuvat turhuudelta."
Pieni ajattelu, mailan puristaminen ja se, kun yritetään saada alariville mahdollisimman paljon irti yläriviä muuttamatta. Näitä tapoja ja ajatuksia Pauli Waroma muuttaisi, jotta Suomen kilpailukyky saadaan ampaisemaan nousuun.
Gavin Strange kertoi loppuvuodesta MRKTNG-lehdelle, mitkä ovat häntä innostaneita musiikin, elokuvan, animaation ja markkinoinnin teoksia.
Asiakaskokemus määrittää vahvasti sen, kehen täällä oikein voi luottaa. Mistä palasista se koostetaan?
Mainostuotannoissa aitous ja koskettavuus ovat nousussa. Tekoälyn marinoimassa maailmassa se on myös uusi symboli laadulle.
Teknologia, data ja tekoäly ovat toisiinsa linkittyneitä, mikä johtaa martechin kysynnän kasvuun. Mikään martech ei kuitenkaan toimi, jos organisaatio ei toimi. Asiakkaan tulee olla aina keskiössä.
"Brändien tulisi ottaa oppia vaikuttajien logiikasta. Monilta brändeiltä unohtuu, että sosiaalinen media on nimensä mukaisesti vuorovaikutteinen ja henkilövetoinen."
"Näemme vuonna 2024, että B2B-brändit panostavat luovien kampanjoiden rakentamiseen tarinankerronnan avulla brändiensä inhimillistämiseksi."
"Verkkokauppatiimien toimintaympäristö muuttuu paraikaa kovaa vauhtia. Salesforcen kyselyssä työntekijät arvioivat säästävänsä generatiivisen tekoälyn avulla keskimäärin viisi tuntia viikossa."