Ensimmäiset shortit Cannes Lionsista on julkistettu, mukana myös entuudestaan tuttuja leijonanhaltijoita.
Bond Creative Agencyn Visit Turku on ehdolla Design-kategoriassa työllään Turun saariston uuden brändi-identiteetin luominen.
Erma & Reinikainen ja Musti ja Mirri ovat ehdolla Adoption live -kampanjallaan mediasarjassa kolmessa eri kategoriassa:
- Matkailu, vapaa-aika, vähittäiskauppa, ravintolat & pikaruokaketjut
- Sosiaalinen käyttäytyminen & kulttuuriset oivallukset
- Yritysvastuu & sosiaalinen vastuu
TBWA Helsinki ja Hauhau Champion ovat ehdolla media-kategoriassa ulkomainonnan käyttö, koiranruoka-automaatti kampanjalla.
United Imaginations on ehdolla kahdessa PR-kategoriassa brändiääni & strateginen tarinankerronta sekä läpimurto NGO-fundings, The Heritage.
NORD DDB & McDonalds ovat ehdolla entertainment-kategoriassa huumorin käyttö The Big Mac Conspiracy-työllä.
SEK & Visit Finland ovat ehdolla Health & Wellness -sarjassa kategoriassa brändivetoinen koulutus & Tietoisuus, työllä Masterclass of Happiness.
Starr Park CCTV, Supercell on ehdolla Entertainment Lions for Gaming -kategoriassa audiovisuaalisesta sisällöstä.
Marketing Finland ja MRKTNG.fi media toivottaa onnea kaikille shortlistatuille. Toimituksemme on paikalla koko viikon raportoimassa Cannesin kuulumisia. Marketing Finland järjestää viikon aikana maksutonta ohjelmaa jäsenilleen.
Uutinen päivitetty 16.6.2024 klo 13:45, lisätty Starr Park CCTV, Supercell
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.