Suomeen tulleita palkintoleijonia juhlistettiin ensimmäistä kertaa Cannes Lions Awards Finland -tilaisuudessa.
Maanantaina 23.10. tehtiin suomalaista Cannes Lions -historiaa. Marketing Finlandin järjestämässä tilaisuudessa jaettiin ensimmäistä kertaa leijonat kesän suomalaisille Cannes Festivals of Creativity -voittajille A-lehtien kodikkaissa tiloissa.
Puheenvuoroissa kerrattiin kesän Cannesin trendit, kuultiin voittajakampanjoiden taustoista ja näkemyksiä Cannes-menestyksen merkityksestä sekä tietysti nostettiin voitonmaljat. Ja päätettiin, että tästä perinteestä pidetään kiinni!
Tutustu voitokkaisiin kampanjoihin
Vielä kerran onnittelut kuvien onnellisille voittajille.
Hopeaa ja kaksi pronssia: NORD DDB HEL, Food Folk Suomi Oy (McDonald’s Suomi), OMD Finland
Pronssia: Erma&Reinikainen, Musti ja Mirri Oy, Cocoa, Interactive Inuits, Sensing, United Imaginations FI, San Francisco Agency, Wavemaker Finland, Clear Channel Finland ja JCDecaux Finland Oy.
Kuvat: Ville-Veikko Niemelä
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.