Jäsenyrityksemme kilpailivat tämän vuoden golf-mestaruudesta elokuussa Vierumäellä. Pokaali lähti tällä kertaa Kaimanan matkaan.
(Kuvassa Kaimanan Samuli Tommola ja Vesa Toivonen).
Vierumäki Golf Club tarjosi tänä vuonna upeat puitteet Marketing Finland Golf -kilpailulle European Challenge Tour -tason Cooke-kentällä. FREJA Transport & Logisticsin sponsoroima tapahtuma keräsi jäsenistömme keskuudessa runsaasti kiinnostusta.
Huippupuitteissa pelaamisen ohella verkostoitumismahdollisuudet ovat Marketing Finlandin yhteisössä aivan omaa luokkaansa, johon myös FREJAn toimitusjohtaja Matti Urmas puheessaan viittasi:
”Jos mietitään meidän ydinliiketoimintaamme kansainvälisenä kuljetusalan yrityksenä, se on verkostobisnestä. Olen oppinut Marketing Finlandin jäsenenä vuoden 2018 keväästä, miten tärkeä rooli verkostoitumisella on tänä päivänä. Se on oikeastaan perusasia, jonka ympärille liiketoimintaa voi rakentaa. On hienoa ollut saada olla mukana Marketing Finlandin toiminnassa.”
Annetaan puheenvuoro voittajalle
Kaupallisen viestinnän toimisto Kaimana osallistui Marketing Finland Golfiin tänä vuonna ensimmäistä kertaa. Vuonna 2022 neljän toimiston fuusion kautta syntyneen 90 ammattilaisen asiantuntijaorganisaation toimipisteet löytyvät Helsingin Siltasaaresta ja Lahdesta.
”Näin Marketing Finlandin uutiskirjeessä ilmoituksen MF Golfista, ja kollegani Samuli Tommola ehdotti, että lähdetäänkö pelaamaan. Esitin asian toimitusjohtajalle siten, että ollaan menossa edustustehtävää suorittamaan. Mentiin siis viettämään hauskaa päivää, ja peli lähtikin rullaamaan heti ykkösestä lähtien erinomaisesti”, Kaimanan liiketoimintaa vetävä Account Director Vesa Toivonen kertailee hyväntuulisena tapahtumien kulkua.
Parivaljakko vei kisassa voiton, ja viime vuoden voittaja, tänä vuonna kolmanneksi sijoittunut dataohjatun markkinoinnin toimisto Grapevine luovutti pokaalin vuodeksi eteenpäin haltuun Kaimanalle.
Vierumäki Golf Club
Vierumäki Golf Club on Marketing Finlandin uusi jäsenyritys. Tuleville vuosille suunnitellaan MF Golfin laajentamista suuremmalle joukolle niin, että jatkossa tapahtumassa voisi myös suorittaa Green Cardin ja tarjolla olisi myös golfin opetusta.
”Golf on tosi hieno liikunnan muoto, jossa saa monta tuntia ulkoilua – ja yleensä vielä ystävien kanssa. Tosi moni yritysmaailmassa pelaa golfia, ja golfkentällä voi myös verkostoitua, hoitaa tapaamisia ja työasioita”, Niklas Westerlund Vierumäki Golfista kannustaa.
Marketing Finlandin Riikka-Maria Lemminki toivotti tiimit tervetulleeksi olf -tapahtumaan. Taustalla Vierumäki Golfin Niklas Westerlund.
Turkka Yli-Hakala, CRM-Service
Team Nitro
Teksti ja kuvat:: Paula Harmaala
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.