Suomeen on tullut hopealeijona design-kategoriassa. NORD DDB:n toteuttamassa kampanjassa McDonald’s Suomen työvaatteita tuunattiin huippumuodiksi, joka on vain työntekijöiden saatavilla.
Toimittajamme Anssi Järvinen pääsi kysymään DDB NORDin Kalle Wallinilta ja Lauri Ferreriltä, mistä kampanjassa on kyse ja millaisen vastaanoton kampanja on saanut kansainvälisesti. Katso video alla.
Kampanja on kaikkiaan kahdeksalla shortlistalla, eli nyt jännitetään kuinka monta kertaa McDripin tekijät nähdään gaalalavalla ja tuleeko vielä lisää leijonia. Myös muita shortlistattuja kampanjoita on tänään ehdolla palkinnoille:
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.
One thought on “Cannes Lions: hopealeijona McDrip-kampanjalle”
Kommentoi
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.
Cannes Lions: Suomeen kaksi pronssileijonaa. Erma&Reinikainen menestyi mediakategoriassa - MRKTNG
[…] palkittiin eilen pronssileijonalla Social & Influencer -kategoriassa. McDrip sai jo aiemmin hopealeijonan […]