Globaali tutkimus monimuotoisuudesta ja inkluusiosta käynnistyi

DEI Census

Maailman suurin markkinoinnin ja viestinnän tekijöille suunnattu diversiteetti- ja inkluusiokysely The Global DEI Census 2023 on käynnistynyt.

Tutkimus selvittää markkinoinnin ja viestinnän parissa työskentelevien kokemuksia työelämässä. Vuonna 2021 tehdyn ensimmäisen globaalin DEI-kyselyn mukaan jopa yksi seitsemästä toimialan työntekijästä on valmis vaihtamaan työpaikkaa puutteellisen monimuotoisuuden ja inkluusion vuoksi.

Kysely on avoinna huhtikuun 15. päivään asti ja sitä tehdään yhteistyössä WFA:n, VoxCommin, Campaignin, Kantarin, Advertising Weekin, Cannes Lionsin, Effie Worldwiden, IAA:n, GWI:n ja Adweekin kanssa.

Vastaukset auttavat

  1. Ymmärtämään, kuinka monipuolinen, tasapuolinen ja osallistava toimialamme nykyään on
  2. Hahmottamaan, mikä on muuttunut vuoden 2021 kyselyn jälkeen
  3. Ymmärtämään, millä osalaueella tarvitaan eniten toimia positiivisen muutoksen aikaansaamiseksi
Kyselyssä on sekä henkilökohtaisia että yleisiä kysymyksiä, myös kokemuksistasi yrityksessäsi työskentelystä. Vastauksesi ovat täysin anonyymejä.

Kyselyyn vastaaminen vie vain 15 minuuttia. Vastaa kyselyyn tästä

Lue lisää tutkimuksesta WFA:n sivuilla.

Katso esittelyvideo:

 

Vuoden 2021 DEI-kyselyn päätuloksia:

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

five − four =