Fortum ja TBWA\Helsinki Eurobestin shortlistalle

Viren chair Fortum

TBWA\Helsingin Fortumille suunnittelema kampanja ”Virén Chair” pääsi Eurobest-kisan shortlistalle Innovation-sarjassa.

Kierrätetystä Fortum Circo -muovista valmistetun tuolin erikoisuutena on sen kyky palautua aina pystyyn. Nimi tuolille tulee Lasse Virenin vuoden 1972 olympialaisten 10 000 metrin juoksusta, jossa hän kaatui mutta juoksi silti voittoon uudella maailmanennätyksellä. Lue lisää

Onnittelut Fortumille ja TBWA\Helsingille!

Eurobestin Innovation-sarjan shortlistalle päässeet:

  • ‘Dot Pad. The First Smart Tactile Graphics Display.’ for Dot Incorporation, by Serviceplan, Munich.
  • ‘Virén Chair’ for Fortum, by TBWA, Helsinki.
  • ‘Backup Ukraine’ for Polycam X UNESCO X Blue Shield, by Virtue Worldwide, New York.
  • ‘Anti Look – The Life-Saving QR Design’ for Johanniter, by Scholz & Friends, Berlin.
  • ‘myPiggy – Germany’s First Smart Piggy Bank’ for My Family Finance, by Cheil, Frankfurt.
  • ‘Loving Touch’ for Nivea, by Publicis One Touch, Hamburg.

Loput shortlistat julkistetaan 30.11. Eri sarjojen voittajat julkistetaan 12. joulukuuta ja Grand Prix ja erikoispalkinnot 14. joulukuuta.

Shortlistat ja voittajat tulevat näkyviin tänne.

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

seven + nine =