Ukrainian Creative Stories -kisassa palkintoja saivat myös suomalaiset työt. Kansainväliset tuomaristot arvioivat kaikkiaan 822 työtä 31 maasta.
Grand Prix -palkinto meni liettualaiselle työlle “The most important call”. Suomesta palkintoja saivat SEKin ja Zalandon ”Dresscode Freedom” ja valtioneuvoston kanslian tilaama Covid-19 -pandemiaan liittyvä ”The Museum of Contemporary Emotions”.
Katso kaikki voittajat ja shortlistalle päässeet työt täällä.
Ukrainian Creative Stories (UCS) on vuosittain järjestettävä mainosalan kilpailu, osa KYIV International Advertising Festival -tapahtumaa, joka sai tänä vuonna uuden muodon ja tehtävän. UCS-projektin tavoitteena oli tuoda taloudellista tukea vaikeassa tilanteessa olevalle ukrainalaiselle mainosalalle sekä kertoa ukrainalaisten suunnittelijoiden osaamisesta. Tämä kaikki toteutetaan positiivisessa hengessä, ja kisaan saattoi lähettää vain töitä, jotka sopivat ”Positive Change”-otsikon alle.
Katso myös Ukrainan mainosalasta kertovat videot
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.