Kesäkuun 20.–24. pidettävä Cannes Lions Festival on julkistanut ohjelman.
Kymmenistä huippuesiintyjistä mainittakoon mm. David Droga, Unileverin Conny Braams, Adidaksen Vicky Free, LinkedInin Ryan Roslansky sekä näyttelijänäkin tunnetut Ryan Reynolds, Sir Patrick Stewart ja Issa Rae. Ohjelman teemoja tänä vuonna ovat mm. vastuullisuus, tasa-arvo, diversiteetti ja inkluusio, data ja teknologia sekä luovuuden tuloksellisuus.
Tutustu ohjelmaan
Tapahtuma tukee monin eri tavoin Ukrainan luovan työn ammattilaisia. Tapahtuman sivustolla on julkaistu Ukrainaa tukeva osio canneslions.com/ukraine. Cannes Lions -organisaatio tukee Ukrainaa sekä lahjoittamalla että julkaisemalla ukrainalaisten luovien kykyjen hakemiston sekä resurssikeskuksen, jossa tarjotaan työtä ja erilaisia muita mahdollisuuksia.
Koe Cannesin huuma Marketing Finlandin matkassa
Marketing Finlandin tiimi sekä hallituksen puheenjohtaja Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen ovat mukana Cannes Lions -tapahtumassa 20.-24. kesäkuuta. Mukaan on jo ilmoittautunut useita jäsentoimistoja sekä brändien edustajia. Hankkimalla Cannes Lions Festival -passin pääset osallistumaan tapahtuman viralliseen ohjelmaan, joka on juuri julkistettu.
Marketing Finland järjestää kumppaniensa kanssa maksutonta ohjelmaa viikon ajalle, joten ilman passiakin pääset mukaan Cannesin tunnelmaan ja verkostoitumaan alan johtavien tekijöiden kanssa. Mukaamme lähtee myös kaksi Young Lions -tiimiä sekä toimittaja, joka välittää festivaalin tunnelmia viikon aikana.
Voit ilmoittautua mukaan Cannesiin: info@marketingfinland.fi
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.