Mediakulutus: Global Media Outlook Report 2022

YouGov-tutkimusyrityksen tuore raportti kertoo mediakulutuksen trendeistä, joissa näkyvät pandemian vaikutukset.

Tutkimusyritys YouGov julkaisee vuosittain mediakulutuksen trendiraportin. Mittavassa paneelissa on tuloksia 17 markkina-alueelta. Raportin painotukset ovat USA:n ja Britannian tuloksissa.

Raportista löytyvät mm. seuraavat tutkimustulokset

  • Miten uutisten lukutottumukset ovat muuttuneet
  • Miten eri ikäluokkien mediakäyttö poikkeaa toisistaan
  • Millaisia ovat erot digitaalisten ja perinteisten kanavien käytössä
  • Millä kanavilla on nyt eniten kasvupotentiaalia
  • Suoratoistopalvelujen käytön voimakas kasvu – eri ikäryhmissä ja eri alueilla

Maksuttoman Global Media Outlook Report 2022 -raportin voit ladata täällä.

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

eighteen − five =