4.11. International Marketing Day – markkinoinnin oma päivä

International Marketing Day on vuosittain 4. marraskuuta toistuva tapahtuma, jossa halutaan tuoda esille markkinoinnin merkitys taloudelle, yhteiskunnalle ja kuluttajille sekä nostaa markkinoijien ammattiylpeyttä.

Hanke on lähtenyt liikkeelle 3 vuotta sitten Malagasta Espanjasta. Lumon Groupin CMO Niklas Satola on ollut mukana projektin suunnittelussa ja vastaa nyt hankkeen kansainvälistymisestä.

Niklas Satola, Lumon Group

”Havahduimme täällä Espanjassa siihen, että markkinoinnilla ei ole vielä omaa kansainvälistä päivää. Saimme Espanjan valtion mukaan hankkeeseen ja tekemään hakemuksen YK:lle päivän 4.11. virallistamiseksi markkinoinnin päiväksi. Päivää on jo vietetty espanjankielisissä maissa ja kansainvälistyminen on nyt hyvässä vauhdissa. Tänä vuonna haluamme tehdä päivän tunnetuksi mm. LinkedInissä, jossa kysymme ihmisiltä heidän mielestään parhaiten markkinointia kuvaavaa lausetta tai sitaattia.”

 

Voit osallistua LinkedInissä:
Share your ”best phrase or quote that describes marketing”.
Use the hashtag #4novChallenge and tag @internationalmarketingday

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

seven + one =