Kurion tekemä kampanja Zero Exclusion palkittiin Cannesissa

WARC Awards for Effectiveness: Neste & Mantsinen ”Zero Exclusion” sai pronssia Business to Business -sarjassa. Onnittelut voittajille!

Cannes Lionsin kanssa yhteistyössä toimiva WARC mittaa omasssa erilliskilpailussaan markkinoinnin luovuuden vaikuttavuutta. Heidän tuomaristonsa puntaroi kilpailutyöt Creative Effectiveness Ladderia vasten.

Kilpailutyöt on ladattu Cannesin kilpailuportaaliin ja sieltä on valittu WARC Awards for Effectiveness -erilliskilpailu.

Kilpailusarjat:

  • Customer Experience
  • Collaboration & Culture
  • Sustained Growth
  • Instant Impact
  • Brand Purpose
  • Business to Business -> Bronze Award Mantsinen x Neste: Zero Exclusion

Katso WARC Awards for Effectiveness -kilpailun video voittajista ja kaikkien eri sarjojen voittajat täällä

Katso esittely Zero Exclusion -kampanjasta Kurion sivulla.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

2 + fourteen =