Voitto-kilpailun parhaat palkittiin

Pitkäjänteinen brändinrakennus näkyi Voitto-gaalassa, jossa palkittiin poikkeusvuoden TV-mainontaa.

Grand Prix’n nappasi Kiinteistömaailma mainosfilmillään Elämän jännittäviin muutoksiin. Mainoksen on suunnitellut mainostoimisto Motley ja tuottanut Tonto Helsinki. Tuomariston puheenjohtaja Mika Sylvin:

Kaunis, mittaansa suurempi tarina, missä ymmärrys osoitetaan teoilla eikä sanoilla. Hienovaraisesti aikaan sidottu. Mainostajalle hatunnosto uskalluksesta; tämä on mainontaa, ei viestintää, ja brändin rakentamista parhaasta päästä.

Lidl nappasi mainoksillaan Kesälaif ja Ruusunen yhteensä kolme palkintoa. Ruusunen voitti Yleisen sarjan pronssin ja Yleisön parhaat sekunnit, Kesälaif puolestaan online-videon pronssin. Lidlin mainokset loi Folk Finland, tuotantoyhtiöinä toimivat Directors Guild ja Otto Tuotanto.

Veikkaus nappasi kaksi palkintoa filmillään Värit heräävät elämään. Milttonin suunnitteleman ja Otto Tuotannon tuottama filmi voitti Yleisen sarjan kullan sekä Musiikki- ja äänisuunnittelun palkinnon.

Marketing Finland onnittelee kaikkia voittajia.

Katso kaikki kilpailun voittajat ja lue tiedote

Katso Grand Prix’n voittanut Kiinteistömaailman mainosfilmi:

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

thirteen + four =