Maailmaa muuttavat hetket – Cannes Lions

Cannes Lions 2020/2021 -kilpailu on käynnistynyt

Mitä on todellinen autenttisuus, miten luodaan hetkiä, joilla on merkittävä yhteiskunnallinen vaikutus? Offroad Films teki yhteistyössä Procter & Gamblen kanssa yhteiskunnallisesti vaikuttavan filmin, joka myös palkittiin Cannes Lions -kisassa.

Ensikertalaisille Cannes Lions on koonnut oppaan, josta löytyvät seikkaperäiset ohjeet kilpailuun osallistumiseen.

Katso koskettava tositarina orpotytöstä Nisha sekä Ikean ja Libressen tasa-arvoa edistävät kampanjafilmit täällä.

  • Procter & Gamble, Vicks | One in a Million #touchOfCare
  • Ikea | ThisAbles
  • Libresse | Blood, Sweat & Tears

Lähde: Cannes Lions

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

two + sixteen =