Kattojärjestömme World Federation of Advertisers tarjoaa katsottavaksi kymmenen asiantuntijawebinaaria vuoden varrelta.
Vapaasti katsottavana on laaja kirjo aiheita, muun muassa The Economistin näkymiä tulevalle vuodelle, katsaus elintarvikemarkkinoinnin rajoituksiin eri puolilla maailmaa, tekoälyn käyttö markkinoinnissa, evästeiden muuttuva rooli digimarkkinoinnissa ja moniarvoisen markkinoinnin edistäminen.
- The Economist presents The World in 2021 (with Tom Standage, Deputy Editor of The Economist)
- How advertising lost sight of creativity and what to do about it (with Orlando Wood, Chief Innovation Officer of System1)
- In search of the unicorn marketer (with Syl Saller, former CMO of Diageo and Ivan Pollard, Global CMO of General Mills)
- The case for greater diversity and inclusion in marketing (with Jodi Harris, Global VP, Marketing Culture & Capabilities at AB InBev; Gráinne Wafer, Global Brand Director for Guinness at Diageo; and WFA Global Diversity Ambassadors Belinda Smith and Jerry Daykin, EMEA Senior Media Director at GSK)
- Global trends in creative in-housing (with Tracy Stallard, Global VP of draftLine (AB InBev’s in-house agency) and Rob Foster, Senior Consultant at The Observatory International)
- Where do great ads thrive? (with Duncan Southgate, Global Brand Director, Media at Kantar)
- 10 trends shaping food marketing regulation in 2020 (with WFA’s Will Gilroy and Rebecka Allén)
- The evolution of digital standards (with George Ivie, CEO of Media Rating Council)
- AI & advertising, a consumer perspective (with Harriet Kingaby, Co-chair of the Conscious Advertising Network)
- The future of cookies and digital advertising (with James Coulson, Managing Partner, Strategy, and Dan Larden, Managing Partner, Product and Partnerships at Infectious Media)
Lähde: WFA
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.