TBWA\Helsinki listattiin Special Awards -kategoriassa parhaiden maatoimistojen joukkoon. Marketing Finland onnittelee!
Eurobest-kilpailun Grand Prix -voittoja ei tullut tänä vuonna Suomeen, muita palkintoja saatiin aiemmin viikolla hienosti kahdeksan.
Kaikkiaan Grand Prix -voittajia on 24. Esimerkiksi Burger Kingin The Moldy Whopper -kampanja voitti useassa sarjassa. Katso voitokas mainosfilmi perusteluineen:
Suomalaisista töistä huomiota saavat >> Insights from the Winning Work -filmikoosteessa Neste ja Fortum.
Tuomariston mukaan voittajatöissä korostuivat tänä vuonna nämä trendit:
1. Responsible Consumerism
2. Positive Imperfections
3. Humanising Data through Design
4. Accelerated Adoption
- Katso kaikki Grand Prix -voittajat täällä.
- Young Creatives voittajat täällä.
- Eurobest Creativity Report täällä.
Lähde: Eurobest
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.