Fortumin keväällä kehittämä tautitartuntoja ehkäisevä kahva on noussut Eurobest-kilpailussa shortlistalle. Marketing Finland onnittelee Fortumia ja TBWA\Helsinkiä.
Cannes Lionsin sisarfestivaalin Innovation-sarjan finaaliin pääsi koko Euroopasta vain neljä työtä.
– Fortum Vipu -nimellä lanseerattu kahva auttaa ihmisiä asioimaan kaupassa turvallisemmin ja todistaa oivallisesti Fortum Circo ® -kierrätysmuovin monikäyttöisyyttä, brändipäällikkö Jussi Mälkiä Fortumilta toteaa.
Fortum kehitti kahvan yhteistyössä markkinointikumppaninsa TBWA\Helsingin kanssa.
– Korona-aika heitti meille mielenkiintoisen luovan haasteen: millainen idea auttaisi Fortumia relevantisti kriisiaikana – ja kuinka myös toteuttaa idea eristyksistä käsin? Fortumin uskallus ja ketteryys läpi koko projektin ansaitsee kyllä hatunnoston, luova johtaja Ville Ohtonen TBWA\Helsingistä kiittelee.
Maailmanlaajuisen huomion saanut kahva päätyi lopulta Fiskars Groupin massatuotantoon. Katso case-video:
Katso kilpailun shortistojen ja voittajien julkistuksen aikataulu.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.