Vielä ehdit osallistua Effie-kisaan. Ensimmäinen deadline on 9.10.
Effie Awards on kampanjoiden välinen kilpailu. Voittajakampanjassa pitää olla hyvä idea, selkeät tavoitteet ja oivaltava luova toteutus, mitkä ovat yhdessä johtaneet hyviin tuloksiin. Shortlistatut ja voittajakampanjat saavat sekä kansallista että kansainvälistä näkyvyyttä.
Effie Awards Finlandissa kisataan viidessä pääsarjassa, joissa on useampia alakategorioita:
- Tuotteet ja palvelut – kampanjat on ryhmitelty tuotteen tai palvelun mukaan, sarjassa on myös non-profit -kategoria
- Erikoissarja – kampanjat on ryhmitelty positioinnin tai strategian erityispiirteiden mukaan. Tähän sarjaan voivat osallistua myös työt, jotka eivät ole mainontaa.
- Media – sarja on suunnattu kampanjoille, joissa painopiste on mediavalinnoissa, idea pohjautuu median oivaltavaan käyttöön tai mediantehokkuuteen, jolloin mediapanostuksista vähintään 50 % on yhdessä kanavassa (esim. sosiaalisessa mediassa)
- Kauppa & kuluttaja -sarjan pääpaino on kuluttajille suunnatuissa kampanjoissa, verkkokaupassa sekä brändin kehittämistyössä.
- Positiivinen muutos -sarja tarjoaa mahdollisuuden nostaa esiin sosiaalisesti vastuullisia töitä ja ympäristöä erityisesti huomioon ottavia kampanjoita.
Lue lisää: Effie Awards Finland.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.