Kati Sulin Ifolorin Pohjoismaiden toimitusjohtajaksi

Ifolor on nimittänyt Kati Sulinin Pohjoismaiden toimitusjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi marraskuun alusta lähtien.

Kuvatuotteistaan tunnettu, viidessätoista maassa toimiva sveitsiläinen Ifolor uudistaa brändiään ja käynnistää kansainvälisen kasvuvaiheen, jossa Pohjoismaiden markkinat ovat keskeisessä roolissa. 

Kati Sulin siirtyy Ifolorille DNA:n Chief Digital Officerin tehtävästä. Hän on vastannut DNA-brändin kehityksestä, dataohjatusta asiakaskokemuksesta ja online-liiketoiminnasta. Sulinilla on monipuolinen kokemus suomalaisen liike-elämän johtotehtävistä. Lisäksi hän on mm. Marketing FinlandinPihlajalinnan, LähiTapiolan ja Kalevala Korun hallituksen jäsen.

”Ifolor on brändi, joka kuluttajalle edustaa muistojen tallentamista ja oman henkilökohtaisen tarinan kerrontaa. Mikä on sen herkullisempaa kuin lähteä rakentamaan kasvua tämän tunnesiteen avulla”. Kati Sulin toteaa.

”Lämpimät onnittelut Katille! On myös hienoa huomata, että yhä useampi yritysjohtaja on markkinointitaustainen”, sanoo Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

eleven − one =