Poikkeusaikana opittua – Pandemian tuomat 6 positiivista muutosta

6 positiivista muutosta brändikäyttäytymisessä

World Federation of Advertisersin markkinointipalveluiden globaali johtaja Rob Dreblow tuo esiin brändikäyttäytymisen kuusi positiivista muutosta, jotka ovat seurausta pandemiasta sekä liikkumisen ja elämäntapojen rajoituksista.

Rob kirjoittaa blogissaan, kuinka pandemian seurauksena olisi helppoa alkaa ajattelemaan kyynisesti ja kriittisesti. Vaikka olemme saaneet yrityksiltä päälle liimatun tuntuisia ja poikkeustilannetta hyödyntäviä markkinointiviestejä tai kumppaneiden lupaukset ovat tuntuneet tekopyhiltä, on silti moni meistä päässyt todistamaan, kuinka arkinen ja inspiroiva inhimillisyys on noussut esiin useissa monikansallisissa yrityksissä.

Blogissaan Rob Dreblow listaa eristyksen aikana esiin nousseita esimerkkejä, jotka on koottu etätapaamisten, tutkimuksen ja Covid Compediumin avulla. Lista kertoo muutoksen mahdollisuudesta, kyvystä sopeutua, yhteisöllisyydestä, globaalin tiedon hyödyntämisestä, arvojen uudelleenarvioinnista ja yhteistyöstä.

Lue blogikirjoitus täältä.

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

2 × four =