WFA:n ja jäsenyhdistysten globaali tutkimus – mikä houkuttelee lahjakkuuksia?

Tutkimus: mikä houkuttelee markkinoinnin taitajaa?

Marketing Finland järjestää yhdessä World Federation of Advertisersin sekä muiden WFA:n kansallisyhdistysten kanssa tutkimuksen selvittääkseen, mitkä tekijät yrityksissä houkuttelevat markkinoinnin lahjakkuuksia.

Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mikä yrityksissä vetää puoleensa lahjakkuuksia ja mitkä ovat markkinoinnin ammattilaisten kriteerit heidän hakeutuessa haluamansa yrityksen markkinointitiimiin. Kysely on suunnattu Marketing Finlandin jäsenille ja sen kansainväliset ja maakohtaiset tulokset julkaistaan syyskuussa.

WFA:n kokoama globaali raportti tulee sisältämään lukuisia insighteja sekä yksityiskohtaisen yhteenvedon, jossa on kansainvälisiä vertailukohtia kaikilta tutkimukseen osallistuneilta aloilta. Lisäksi jokainen maa tulee saamaan yksilöidyt maakohtaiset ja helposti kansainvälisiin normeihin vertailtavat tulokset. Julkaisemme tutkimuksen tärkeimmät löydökset kanavissamme ja koko raportti tulee olemaan saatavilla Marketing Finlandin jäsenille.

 

Lisätietoja: info@marketingfinland.fi

 

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

fourteen − four =