Sisällöntuotannon ja natiivimainonnan asiantuntijayritys Strosslen maajohtaja sekä Ruotsin suurimman digiteknologia-podcastin vetäjä Henric Smolak kertoo mikä häntä innostaa ja inspiroi työssä ja vapaa-ajalla.
Kirja:
The Lean Startup, Eric Ries
Henkilökohtainen suosikkini, joka on auttanut minua bisneksien aloittamisessa, johtamisessa ja kehittämisessä sekä omien johtamistaitojeni parantamisessa. Lisäksi elämänfilosofia, jota haluan noudattaa: think big but start small.
Saitti:
TechCrunch
Paras verkkosivusto uusien teknologioiden ja digimurroksen seuraamiseen. On tärkeää tietää tapahtuvista muutoksista ja siitä, mikä meitä odottaa.
https://techcrunch.com/
Kampanja:
The Epic Split, Volvo Trucks
Unohtumaton kampanja. Maailma sai nähdä, että myös kuorma-autot voivat olla seksikkäitä. Osallistava, hauska ja fiksu tapa kasvattaa Volvo Trucksin tunnettuutta ja työnantajamielikuvaa sekä lopulta myös autojen myyntiä.
TV:
Tiger King, Netflix
Täysin kreisi dokumenttisarja, joka saa sinut ja maailman tuntumaan normaalilta, vaikka elämmekin keskellä pandemiaa. Valmistaudu hämmästymään, järkyttymään ja huvittumaan yhtäaikaisesti.
Ilmiö:
Start with why, Simon Sinek
Kyky vastata kysymykseen miksi on bisneksen motivaattori ja kilpailuetu sekä tärkein keino saada organisaatio ajattelemaan, toimimaan, viestimään yhdenmukaisesti kohti samaa tavoitetta.
https://simonsinek.com
Artikkeli on julkaistu toukokuun MRKTNG-lehdessä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.