Suomen vastuullisin brändi -tunnustus Valiolle jo seitsemännen kerran.
Suomalaiset valitsivat Valion Suomen vastuullisimmaksi brändiksi seitsemättä kertaa peräkkäin. Sustainable Brand Index on Euroopan suurin brändien vastuullisuutta mittaava tutkimus. Sen mukaan ihmiset pitävät tärkeinä erityisesti Valion kotimaisia tuotteita, eläinten hyvinvointia ja ympäristön kannalta kestäviä pakkauksia.
Sustainable Brand Index on tehty vuosittain vuodesta 2011 lähtien, ja Suomessa tutkimus on tehty kahdeksan kertaa. Vuoden 2020 tutkimuksessa haastateltiin yhteensä noin 58 000 vastaajaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Alankomaissa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa.
Tutustu tutkimuksen tuloksiin Sustainable Brand Indexin sivuilta.
Top 10, Sustainable Brand Index 2020
- Valio
- S-market
- Elovena
- Prisma
- Kotimaista
- VR
- Myllyn Paras
- K-supermarket
- Fazer
- Fiskars
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.