”Better Marketing” ei ole pelkästään aloite tai kampanja vaan uusi tapa toimia.
Kuluttajien tarpeiden ja toiveiden kuunteleminen ja luottamuksen vahvistaminen ovat edellytyksiä yritysten menestymiselle. Uudet teknologiat ja lainsäädäntö ovat muuttaneet markkinoinnin ympäristöä merkittävästi. Kaikki yrityksen sidosryhmät on otettava aiempaa paremmin huomioon, kun strategiaa viedään toimenpiteisiin.
Videolla Visan Senior Director of Global Marketing Operations & Governance Scott Rosenberg kertoo lisäksi mm. miten johtamisen prosessit auttavat tuottamaan parempaa markkinointia sekä mitkä ovat suurimmat haasteet, joihin markkinoijien tulisi nyt valmistautua.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.