Muumibrändin vahvat arvot (video)

Muumibrändi pitää tiukasti kiinni omista arvoistaan.

Moomin Characters Ltd:n CEO Roleff Kråkström kertoo videolla muumibrändin keskeisistä, Tove Janssonin perintöön nojaavista arvoista kuten tasa-arvo ja suvaitsevaisuus ja siitä, miten ne näkyvät yrityksen konkreettisina toimenpiteinä. Haastateltavana on myös Nordic Friendin Jesse Ketonen. Hänkin korostaa markkinoinnin roolia yhteisen hyvän edistämisessä  ja sitä, miten brändin arvojen tulee näkyä viestinnän lisäksi yrityksen kaikessa toiminnassa.

Muumien bränditarina on esillä myös juuri ilmestyneessä MRKTNG 4/2019 -lehdessämme, jonka teemana on rohkeus. Esittelyssä on muumibrändin lisäksi markkinoinnissaan rohkeita ja palkittuja brändejä kuten Kyrö ja Lidl. Vodafone ja Finnair kertovat arvojen merkityksestä brändinrakennuksessaan ja rekrytoinnissa. Kotimaisten pelifirmojen markkinoinnnin haasteiden lisäksi lehdessä kerrotaan lisäksi mm. musiikin, elämyksellisyyden ja e-urheilun noususta ilmiöinä.

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.