Suomeen kesäkuussa saapunut Google Shopping on nyt testattavissa myös ohjelmalliseen ostamisen alustalla.
Kesäkuussa Google avasi kotimaisille verkkokauppiaille mahdollisuuden päästä mukaan Google shopping -mainontaan. Mainostajien Liitto järjestää aiheen ympäriltä koulutusta kesäkuussa ja elokuussa.
Ohjelmallisen ostamisen alusta Match2One tarjoaa Mainostajien Liiton jäsenille mahdollisuuden testata Google Shoppingia ilman lisäkustannuksia. Palvelun käyttäjät saavat maksuttoman kampanja-arvion, tekoälypohjaisen optimoinnin sekä vaivattoman tuotefeedien luomisen.
Match2One on Mainostajien Liiton kumppani ohjelmalliseen ostamiseen etenkin pienissä ja keskisuurissa yrityksissä. Alustan käyttö ei edellytä aloitusmaksuja eikä mediatoimiston tai digikumppanin apua. Tutustu palveluun täällä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.