Lisätehoa ohjelmalliseen ostamiseen

Mainostajien Liiton kumppani ohjelmallisessa ostamisessa, Match2One, kertoo tekoälypäivityksen tuottavan nyt entistä parempia tuloksia.

Match2Onen käyttämä tekoälyteknologia perustuu asiakaskäyttäytymiseen verkossa. Se luo malleja, joilla löydetään todennäköiset uudet asiakkaat, Viestit voidaan kohdistaa näin löydettyihin kohderyhmiin kustannustehokkaammin. ja mainontaa näytetään vain niille, jotka voivat olla kiinnostuneita tuotteistasi.

Match2Onen mukaan uusimmat päivitykset tekoälyyn ovat nostaneet kampanjoiden konversioastetta 36 % ja laskeneet CPA-kustannuksia 37 %.

 

Lähde: Match2One

 

 

Mainostajien Liiton jäsenet saavat alennuksia Match2Onen käytöstä. Lue lisää.
Katso esittelyvideo

 

Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

sixteen − 15 =