Fastemsin räätälöimät tehdasautomaatiojärjestelmät lisäävät asiakasyritysten tuottavuutta ja kilpailukykyä. Yritys itse kuuluu ns. salaisiin menestyjiin.
Videolla toimitusjohtaja Tomas Hedenborg kertoo yrityksen somestrategiasta.
Sosiaalinen media nousi kolmisen vuotta sitten tärkeäksi osaksi Fastemsin markkinointia. Somemarkkinointiin lisättiin viime vuonna osaajia. Hedenborg muistuttaa, että sosiaalinen media on nykyään tärkeä osa myös insinööriyritysten B2B-markkinointia.
”Kullakin aikakaudella on oma tyylinsä. Somessa viestimme osaaminen ja asenne edellä.”
Yritys jakaa tarinoita asiakkaistaan ja työntekijöistään Facebookissa, Twitterissä ja LinkedInissä.
”Twitterin välityksellä viesti leviää nopeasti ja EU-tasolla sitä käytetään paljon. LinkedIniä hyödynnämme rekrytoinnissa ja työntekijämme jakavat siellä tarinoita.”
Alan edelläkävijyyteen liittyy sekin, että yritys perustaa parhaillaan omaa blogimaailmaa.
”Yritys ei voi olla ajatusjohtaja, mutta siellä työskentelevät ihmiset voivat olla sitä. Kun osaajamme rakentavat ajatusjohtajuutta jollain osa-alueella, se heijastuu myös Fastemsiin.”
Lue koko Fastemsin bränditarina MAINOSTAJA-lehdestä.
Uutiskirjeen tilaajana saat markkinoinnin ja viestinnän uutiset sekä uusimman MRKTNG-lehden ensimmäisten joukossa. Saat myös viikottain koulutuksistamme kerättyjä vinkkejä käyttöösi sekä tietoa järjestämistämme koulutuksista.